|
Реклама на сайте | |
Main » 2009 » November » 14 » Counter-Strike Idomu!
15:46 Counter-Strike Idomu! |
Radau Viena Gan Idomu Straipsni Todel Nusprendziau Ideti Gal Kam Patiks
Tikroviški ginklų modeliai nėra vienintelis realizmo elementas žaidime.
Svarbiausia, kad kiekvienas jų turi tik jam būdingas pakankamai
tikroviškas charakteristikas. Pavyzdžiui, šratiniai šautuvai yra labai
netaiklūs atakuojant iš tolimos distancijos, o su snaiperiniu šautuvu
vargu ar ką nuveiksite artimoje kovoje – mat nusitaikyti į šalia jūsų
esantį ir dar judantį taikinį yra ganėtinai sunku. Be to, nuo
pasirinkto ginklo priklausys ir jūsų judėjimo greitis. Paprasčiausiu
peiliu ar pistoletu apsiginklavęs žaidėjas visada bus greitesnis už vos
rankose benulaikantį sunkųjį kulkosvaidį komandos draugą ar oponentą, o
šis faktorius neretai būna lemtingas užsiimant strategiškai svarbius
žemėlapio taškus. Taigi, kiekvienas ginklas verčia pasirinkti tam tikrą
žaidimo taktiką.
Dar
vienas realizmo proveržis žaidime – žaidėjų modelių suskirstymas į
pažeidžiamumo zonas. Pavyzdžiui, šūvis į priešininko koją atneš daug
mažiau naudos nei kulka, paleista tiesiai jam į krutinę ar galvą. Tokiu
atveju ginklo padaromą žalą sumažintų tik šalmas ar neperšaunama
liemenė. Kitas labai svarbus dalykas – plonų paviršių peršaunamumas.
„Counter-Strike" žaidime jie puikiai leidžiasi suvarpomi kulkų, tad nė
nesitikėkite, kad priešininkų šūvių sėkmingai išvengsite užlindę už
kokio medinio stalo ar sienos kampo. Tos pačios taisyklės galioja ir
besislepiantiems už kolegos peties – vienas taiklus snaiperio šūvis
gali patiesti ištisą tvarkingai vorele žingsniuojančią armiją.
Žvilgtelėkime
ir į žaidimo žemėlapius, kurių iš viso rasime ne taip ir mažai – virš
dvidešimt. Visi jie savo pavadinime turi specialius priešdėlius,
nurodančius žemėlapio scenarijų. Taip daug lengviau orientuotis
žaidėjui, norinčiam, pavyzdžiu, žaidime išvaduoti įkaitus. Tokiu atveju
jis rinksis žemėlapį su priešdėliu „cs_", o sprogmenų ekspertais
norintys pabūti žaidėjai dairysis žemėlapio pavadinimo su „de_"
priešdėliu. Patys „Counter-Strike" žemėlapiai nėra labai dideli, tačiau
numatytam taškui pasiekti visada yra keletas maršrutų – taip išvengiama
pasikartojančių situacijų. Smagu, kad daugelis žaidimo žemėlapių
skiriasi savo aplinkomis: galėsite pabėgioti smėlėtais takeliais
keliais kažkur Tolimuosiuose Rytuose, pasišaudyti vyno rūsyje, įmonės
ofise ar net pačioje actekų šventykloje. Na, o jei šios žaidimo kūrėjų
pasiūlytos aplinkos atsibos, visada galite atsisiųsti ir išbandyti
neretai ne ką prastesnių žaidimo gerbėjų sukurtų žemėlapių.
Techninė žaidimo pusė
„Counter-Strike"
naudoja „Gold Source" varikliuką, tad iš techninės pusės žaidimas
niekuo nesiskiria nuo originaliojo „Half-Life". Jame palaikomos
„Direct3D" bei „OpenGL" technologijos, leidžiančios atvaizduoti
skaidrius paviršius, dinamišką apšvietimą, kompiuterinių personažų
skeletinę animaciją bei dar keletą 1998 m. grafikos blizgučių. Kaip ten
bebūtų, šie galimi efektai standartiniuose „Counter-Strike"
žemėlapiuose beveik nepanaudoti, matyt siekiant žaidėjų dėmesį
sukoncentruoti į patį veiksmą. Beje, žaidimas palaiko iki 32 žaidėjų
internete ar vietiniame tinkle, tad intensyvūs susišaudymai ir
adrenalino antplūdžiai pilnuose žaidimo serveriuose – garantuoti.
Kalbant
apie žaidime naudojamus garsus galima pasakyti, kad jie nėra
aukščiausios kokybės. Nors ir pasitelktos „A3D" bei „EAX" technologijos
sukuria apsupties, aido, mažų ar dideliu patalpų efektus, žaidimo
garsai nepasižymi labai didele įvairove, o aplinkai trūksta gyvumo.
Tačiau reikia pripažinti, kad šis faktas yra labai naudingas gerų
rezultatų siekiantiems žaidėjams – beveik visiškos tylos apgaubtoje
aplinkoje daug lengviau nustatyti priešo pozicijas įsiklausant į jų
žingsnių ar šūvių skleidžiamus garsus. Tikriausiai jau supratote, kad
jokių muzikinių takelių žaidimo metu taip pat neišgirsite, nebent kai
kuriuose žemėlapiuose užtiksite itališkus ar arabiškus hitus
liurlinantį radijo imtuvą.
„Counter-Terrorists win"
Nepaisant
to, kad nuo „Counter-Strike" pasirodymo prabėgo tikrai nemažai laiko
(beveik 10 metų), žaidimas iki šiol laikomas viena populiariausių
pirmojo asmens šaudyklių pasaulyje, žaidžiamų internete. Pastarajai vis
dar organizuojami įvairūs vietinės reikšmės bei grandioziniai
tarptautiniai turnyrai, jai nuolat išleidžiami įvairūs nauji
žemėlapiai, o žaidimo entuziastai tebesiburia į žaidimo klanus. Atrodo,
kad ši „Half-Life" modifikacija gyvuos dar ilgai.
|
Views: 1217 |
Added by: accusync
| Rating: 0.0/0 |
|
|
Prisijungimas |
Sveciai, mes laimingi jus matyti. Prasome Uzsiregistruoti arba Prisijunkti!
| |
|