Pagrindinis | Registracija | IeitiSveikiname Jus Guest | RSS
Navigacija
Narių
Puslapyje
Dabar yra
Balsavimas
Musu Reklama
Topai
Topai
Реклама на сайте
Main » 2009 » November » 14 » Counter-Strike Idomu!
15:46
Counter-Strike Idomu!
Radau Viena Gan Idomu Straipsni Todel Nusprendziau Ideti Gal Kam Patiks

Tikroviški ginklų modeliai nėra vienintelis realizmo elementas žaidime. Svarbiausia, kad kiekvienas jų turi tik jam būdingas pakankamai tikroviškas charakteristikas. Pavyzdžiui, šratiniai šautuvai yra labai netaiklūs atakuojant iš tolimos distancijos, o su snaiperiniu šautuvu vargu ar ką nuveiksite artimoje kovoje – mat nusitaikyti į šalia jūsų esantį ir dar judantį taikinį yra ganėtinai sunku. Be to, nuo pasirinkto ginklo priklausys ir jūsų judėjimo greitis. Paprasčiausiu peiliu ar pistoletu apsiginklavęs žaidėjas visada bus greitesnis už vos rankose benulaikantį sunkųjį kulkosvaidį komandos draugą ar oponentą, o šis faktorius neretai būna lemtingas užsiimant strategiškai svarbius žemėlapio taškus. Taigi, kiekvienas ginklas verčia pasirinkti tam tikrą žaidimo taktiką.

Dar vienas realizmo proveržis žaidime – žaidėjų modelių suskirstymas į pažeidžiamumo zonas. Pavyzdžiui, šūvis į priešininko koją atneš daug mažiau naudos nei kulka, paleista tiesiai jam į krutinę ar galvą. Tokiu atveju ginklo padaromą žalą sumažintų tik šalmas ar neperšaunama liemenė. Kitas labai svarbus dalykas – plonų paviršių peršaunamumas. „Counter-Strike" žaidime jie puikiai leidžiasi suvarpomi kulkų, tad nė nesitikėkite, kad priešininkų šūvių sėkmingai išvengsite užlindę už kokio medinio stalo ar sienos kampo. Tos pačios taisyklės galioja ir besislepiantiems už kolegos peties – vienas taiklus snaiperio šūvis gali patiesti ištisą tvarkingai vorele žingsniuojančią armiją.

Žvilgtelėkime ir į žaidimo žemėlapius, kurių iš viso rasime ne taip ir mažai – virš dvidešimt. Visi jie savo pavadinime turi specialius priešdėlius, nurodančius žemėlapio scenarijų. Taip daug lengviau orientuotis žaidėjui, norinčiam, pavyzdžiu, žaidime išvaduoti įkaitus. Tokiu atveju jis rinksis žemėlapį su priešdėliu „cs_", o sprogmenų ekspertais norintys pabūti žaidėjai dairysis žemėlapio pavadinimo su „de_" priešdėliu. Patys „Counter-Strike" žemėlapiai nėra labai dideli, tačiau numatytam taškui pasiekti visada yra keletas maršrutų – taip išvengiama pasikartojančių situacijų. Smagu, kad daugelis žaidimo žemėlapių skiriasi savo aplinkomis: galėsite pabėgioti smėlėtais takeliais keliais kažkur Tolimuosiuose Rytuose, pasišaudyti vyno rūsyje, įmonės ofise ar net pačioje actekų šventykloje. Na, o jei šios žaidimo kūrėjų pasiūlytos aplinkos atsibos, visada galite atsisiųsti ir išbandyti neretai ne ką prastesnių žaidimo gerbėjų sukurtų žemėlapių.

Techninė žaidimo pusė

„Counter-Strike" naudoja „Gold Source" varikliuką, tad iš techninės pusės žaidimas niekuo nesiskiria nuo originaliojo „Half-Life". Jame palaikomos „Direct3D" bei „OpenGL" technologijos, leidžiančios atvaizduoti skaidrius paviršius, dinamišką apšvietimą, kompiuterinių personažų skeletinę animaciją bei dar keletą 1998 m. grafikos blizgučių. Kaip ten bebūtų, šie galimi efektai standartiniuose „Counter-Strike" žemėlapiuose beveik nepanaudoti, matyt siekiant žaidėjų dėmesį sukoncentruoti į patį veiksmą. Beje, žaidimas palaiko iki 32 žaidėjų internete ar vietiniame tinkle, tad intensyvūs susišaudymai ir adrenalino antplūdžiai pilnuose žaidimo serveriuose – garantuoti.

Kalbant apie žaidime naudojamus garsus galima pasakyti, kad jie nėra aukščiausios kokybės. Nors ir pasitelktos „A3D" bei „EAX" technologijos sukuria apsupties, aido, mažų ar dideliu patalpų efektus, žaidimo garsai nepasižymi labai didele įvairove, o aplinkai trūksta gyvumo. Tačiau reikia pripažinti, kad šis faktas yra labai naudingas gerų rezultatų siekiantiems žaidėjams – beveik visiškos tylos apgaubtoje aplinkoje daug lengviau nustatyti priešo pozicijas įsiklausant į jų žingsnių ar šūvių skleidžiamus garsus. Tikriausiai jau supratote, kad jokių muzikinių takelių žaidimo metu taip pat neišgirsite, nebent kai kuriuose žemėlapiuose užtiksite itališkus ar arabiškus hitus liurlinantį radijo imtuvą.

„Counter-Terrorists win"

Nepaisant to, kad nuo „Counter-Strike" pasirodymo prabėgo tikrai nemažai laiko (beveik 10 metų), žaidimas iki šiol laikomas viena populiariausių pirmojo asmens šaudyklių pasaulyje, žaidžiamų internete. Pastarajai vis dar organizuojami įvairūs vietinės reikšmės bei grandioziniai tarptautiniai turnyrai, jai nuolat išleidžiami įvairūs nauji žemėlapiai, o žaidimo entuziastai tebesiburia į žaidimo klanus. Atrodo, kad ši „Half-Life" modifikacija gyvuos dar ilgai.
Views: 1217 | Added by: accusync | Rating: 0.0/0
Total comments: 0
Only registered users can add comments.
[ Registration | Login ]

Prisijungimas

Sveciai, mes laimingi jus matyti. Prasome Uzsiregistruoti arba Prisijunkti!
Login:


Slaptazodis:




Registruotis!
pamirsai slaptazodi?

Kalendorius
Draugai
Balsuok!
Skaitliukai
Paieska

Шаблон передал vladpad
ka4cs.net.ru